2012. április 4., szerda

Kezdemények

Válámi ván, dé ném áz igázi! Igen, ez tökéletesen illik ide. Kezdtem végignézni a még nem kirakott fotózásokat és nagyon szegényes a kínálat. Veszem elő azokat, amikről azt gondoltam, hogy, na, ez biztosan sikerült valahogy. De annyira gagyik, hogy csoda. Valami forma volt ott. De hogy hogy nyúlok hozzá? Mit csinálok vele? Halálos sejtés szinten van a dolog. Mindegy, kirakom ide, mert most ez van, ilyen szinten űztem decemberben.

Az elsőnél nagybátyám régi Renault 4-esére nosztalgiáztam. A fal sokkal sárgább volt, de szerintem így egy kicsit retro-barna lett, ez jobbnak tűnik.


A másodiknak lehetne a címe, hogy hajnalban az állomáson. Nem az igazi, túl sok és túl kevés.


A harmadik pedig egyszerűen életlen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése