2012. június 3., vasárnap

Gödi bóklászás

Az első igazi szabadnapomon készült az alábbi képtenger, még úgy január közepe felé, amikor is egész napomat szinte kint töltöttem a finom hidegben, Gödön, gyermekkorom kedves helyszínein.

Jó korán keltem, bár szerintem nagyon keveset használtam ki a hajnali fényekből, és alig mozdultam, nem jártam be csak kb. 50 méternyi helyet a napfelkeltétől kilencig. Ez ott volt a gödi strandnál, a melegvízű tónál, ahol mostanában ment tönkre az a golfpályás hotel.

A végén, mivel már pár órája kesztyű nélkül tekergettem a tekergetnivalót, már azon vettem észre magam, hogy a régi Kern számot dúdolom, de egyfolytában ezeket a sorokat: "Lövölde tér, ott mindig hideg van és fúj a szél és nem süt a Nap sehonnan..."

Délután kb. 1-től 4-ig meg az alsógödi erdőt jártam, amerre a kutyámmal futottam anno...

Sok kép készült, de nagyon nem klasszikus fotók, párat érdemesnek találtam ide felrakni, hát legyen így.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése