2011. április 17., vasárnap

A tánc világnapja

Az elején megijedtem, hogy nincs elég fény, teljesen kint vagyok a lehetőségek határain kívül, de rájöttem, hogy még van olyan beállítás is, hogy ISO... :) A végére teljesen szabadnak éreztem a helyzetet, variáltam a zársebességgel is, bár olyanok nem igazán sikerültek, amikor sikerült volna elkapnom álló részeket elmosódó képen. Fanniékat nem fotóztam, Ildi amúgyis kivolt a sok kattogtatástól, legalábbis őt nagyon zavarta. Felállni nem igazán tudtam, nem akartam nagyoskodni, mert láthatóan nekem volt egyedül teleobjektív a gépen, a profik ilyet ide nem hoztak. Szóval fejek mögül, fix helyről sikerült túllépnem az 1100-adik képet, most ideöntöm, ami fennmaradt a rostán. Tényleg nem könnyű meglátni mi a jó, sokszor elcsesztem a keretezést, fölösleges fekete háttér volt csak a fele képen, és volt olyan is, ami meglepően jól sikerült (legalábbis nekem), pedig nem számítottam rá. Szóval egyelőre a "vak tyúk is talál" kategória játszik. :)






















Ez nagyon tetszik, nem is tudom hogy sikerült ilyen szimbolikusat elkapnom. :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése