2011. március 30., szerda

Első

Na, tegnap hazavittem, kibontottam, megnyomtam. A megnyomás mondjuk lehet, hogy már mára csúszott, mert későn jutottam hozzá. A boltban élmény volt, belépés után a srác nagyon unott volt, de a végére mindenki kedves lett, még olyan "használja egészséggel" kívánságot is elsütöttek, szóval látszott, hogy átérzik a pillanat "nagyságát". Nem tudom hogy viszonyulnak ehhez, talán ez a kategória már az, amikor látható, hogy más a viszonya a fényképezéshez a vásárlónak.

A kicsomagolás izgalmas volt, minden tartozék és zacsi után, a legvégére maradt a váz - izgalmas volt kézbe venni a remélhetőleg olyan sok-sok ideig szorongatásra, nyomogatásra szánt szerkezetet. Ahhoz hasonlított, mint amit egy karddal szemben érezhetett egy szamuráj, amikor megkapta a fegyverkovácstól. :)

Baromi élmény volt, mert volt az akksiban töltés, beraktam, ra az alapobjektívet, kimentem a konyhába, belenéztem és megnyomtam az exponáló gombot. Na, ekkor több minden történt, egyrészt felugrott a vaki és fényképezett is - hihetetlen, mi? - de a vaku szerkezetének hangja és maga a mozgás, ahogy a keresőbe nézve éreztem, hogy valami moccant, hát megijesztett, rögtön arra gondoltam, hogy nem volt helyén az objektív és most kattan be, ami nem lehet túl jó dolog. Aztán megnyugodtam.

Kipróbáltam a másik objektívet is, a manuális beállításokkal nem próbálkoztam, azok kapásból sötétek lettek, a belső számokhoz meg a jelek szerint szemüveg kell, most csak az automata és a zoom próbálgatása volt vagy 40 képig. Alább vegyes technikával, meg a telefonnal készült képek, az első konyhai az első kép... :)



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése