2012. április 4., szerda

Időutazás

Rájöttem, hogy egy éve van meg a fényképezőgép. Néha nem árt visszanézni, ez most ilyen. Amúgyis éppen mostanában gondolkodtam azon, hogy elkezdjek egy 365 napos projektet, ez most tényleg jó alkalom lett volna erre. De lecsúsztam róla. Mert 30-án fényképeztem vele először, de az már elmúlt három napja. Úgyhogy ennyi késéssel indul a maraton. Amikor ez eszembe jutott este, akkor az órát láttam meg - miért ne lehetne ez? Kíváncsi leszek mi jön majd ki ebből, amikor idő kevés és gyorsan kell kreatívnak lenni. Szerintem csak jó lehet... :)

Ebből konkrétan nem láttam meg most a feldolgozásnál a jó alapanyagot, jellegtelen dolog, talán ez a legtöbb, amit ki tudtam hozni belőle. Ja igen: akkor minden nap az előző nap készültet rakom fel.


1 megjegyzés:

  1. De kár Zoli, hogy csak most láttam meg hogy 365-özöl te is... :( Én tavaly csináltam, amíg hirtelen be nem döglött a nyár közepén a gép. Aztán ez annyira megtörte a lendületet, hogy amikor használható lett, akkor sem folytattam.

    Nekem nagyon bejött pl. hogy havonta összetettem egy képre mozaikszerűen az adott hónap termését. Érdemes 365-ni mert tényleg fejleszt látásmódot, hozzáállást. Csak az első időszakban volt gond, egy idő után rááll az ember a ritmusra.

    VálaszTörlés