2011. április 17., vasárnap

Hazai dolgok

Eddign nem mentem el kifejezetten sehova olyan céllal, hogy akkor oda fotózni megyek, pedig terveztem már pár helyet, de ami késik nem múlik. Egyelőre csak otthon, a kertben és most először egy Andris-sétára vittem el az apparátot. A Dunakeszi sínek melletti töltéseken bóklászunk, az jó hely, egy pici zöld és még piknikezni is lehet. Amit még ki kell derítenem, az az, hogy miért változott úgy meg a zöld szín a képeken az automatából manuálisba áttérés után (az első sétás kép alább, még automata beállításokkal ment).






Ennél a kompozíciót próbálgattam, vajon hogy mutat legjobban, hol legyenek a képnek a szélei?




Ez olyan jó kis mosoly, kár lenne kihagyni. Minap olvastam egy Szipál idézetet, miszerint valmi 90% a részesedése a jó portréképben a fényképész és a modell kommunikációjának. Itt egyelőre Ildi kommunikál velem, én még annyira el vagyok foglalva az állítgatással. :)


Na, itt még elég élethű a zöld, lejjebb már nem.





Ennél meglepődtem, hogy ilyen hatásos beállítása lehet a síneknek és a nagyállomás eleji lámpáknak, pedig nem először járok errefelé.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése